Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Humeurs et Humours
14 juin 2005

Comiat

Ahir, flairaven els teus mots
com avui
i avui
la teva sang ha abandonat els vidres.
Te n’has anat lleuger
pujant per un pont de mar blava
cap a un lloc
on el patiment s’esmicola en la boira.
Les teves paraules romanen calentes
i els meus estatges,
on reposen, esdevenen glaçats.
Gràcies pel teu vers
per fer-nos gaudir sense massa mesura
dels sentiments amagats
que tots guardem dedins.
Ara com tu, escolt la meva mort
i em xiuxiueja el teu nom
com a altres instants
ho fa amb el meu.
Un silenci per tu ple de recança i enyor.

Josep Bonnín Segura

Publicité
Publicité
Commentaires
J
Well, yes... My life has changed in oh so many ways. Some that I can see, some others I only feel, and some others I'm probably not aware of, yet.<br /> <br /> I'm glad to see that people I don't even know come around and are glad to see me going better.<br /> <br /> It was about time, wasn'it?<br /> <br /> Thank you anyway for your link. I'll add it anytime soon.<br /> <br /> Take care, you too.
W
I am glad you're blogging a little and feeling much happier. I have a new page with no comments only pics: www.littleboat.canalblog.com as I noticed you like photo blog:) <br /> Take care.
Humeurs et Humours
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Publicité