Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Humeurs et Humours
31 mai 2005

Deixa'm No Oblidar-te

Qui no les pot haver diu que són verdes.

Fa temps que per a mi totes són verdes.

Durant setze mesos hem mantingut el pacte de silenci i allunyament -lluny dels ulls i dels cors-. Es temps, potser, d'establir un nou pacte, un període de gràcia després del temps de la llei.

Malgrat tot, continuo dubtant.

Però crec que el camí per a ésser persona és el camí que ens permeti ser raonablement feliços amb nosaltres mateixos i amb aquells que ens envolten. Aquí, segurament, rau la resposta.

Cal que fugim enfrontaments, silencis i rancúnies traïdores. El futur, sigui quin sigui, només podrà ésser millor. Cal que ens perdonem allò que no hem pogut explicar-nos.

I passi el que passi t'estimo, i t'estimo només perquè és impossible no fer-ho.

Tant de bo no m'ho tinguis present.

Publicité
Publicité
Commentaires
J
Merci en tout cas de faire l'effort. Ca me touche. <br /> <br /> Ca doit pas etre facile, parce que j'utilise des tournures très particulières...<br /> <br /> En tout cas, s'il y a un mot ou une tournure que tu comprends pas, n'hésite pas à me le dire.
N
tres beau texte...je m'efforce d'aller dedans juste parce que je sais lire autrement qu'avec un dictionnaire... un drole d'exercice... mais si bon quand enfin on decode... mais dire n'est jamais facile... à chacun ses codes que les autres croient à leurs portées... alors je me trompre peut etre dans la traduction que j'ai fais... mais j'y crois un peu... moi...
Humeurs et Humours
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Publicité